Gnäll

Mina ben orkar inte, har så ont på framsidan av låren, mjölksyran pumpar så fort jag rör mig. Vet ju egentligen att jag skulle behöva vila kroppen men kan inte förmå mig till det. Blev ingen cykelrunda iaf utan en långpromenad i skogen i ganska högt tempo men inte tillräckligt.
Visste dessutom att det inte skulle gå längre med maten, har krängt en hel jvla påse kardemummaskorpor med smör.... som inte fick stanna kvar, men vet ändå inte om det var tillräckligt. Fan också men kan inte riskera att gå upp eller förlora kontrollen. Hör själv hur skruvat allt låter men så går det när man låter känslorna bestämma, suck :(.
Ska snart ta på mig mina regnkläder och stövlar igen och ge mig ut och plocka blåbär, behöver komma ut i friska luften igen och röra på mig lite mer inte för att man rör sig så mkt när man plockar blåbär men bättre än att sitta inne iaf.
Det är ju inte klokt vilka positiva och uppåt inlägg jag skriver för tillfället. Idag känns ändå lite bättre utan ångest bara väldigt väldigt trött, blír tidig kväll idag definitivt med Stilnoct.
Förstår absolut om ni tröttnat på mitt gnäll men finns ingen vilja eller kraft att göra något åt det just nu.

Kommentarer
Postat av: A

Förstår att du tycker inläggning känns skrämmande! Har du inte varit inlagd tidigare?

Kram!

2011-08-07 @ 15:23:56
URL: http://annmi.blogg.se/
Postat av: Anni

Du får gnälla hur mycket du vill, vi tröttnar inte på dig! Men jag hoppas att du får må bättre snart!

Kram

2011-08-07 @ 20:30:34
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0