Äh skit också

Idag känner jag mig osäker på allt, alla beslut, alla tankar, alla ord. Vet inte om det var sant det jag skrev igår, tänk om det bara är i mitt huvud? Orkar inte mer, vill inte mer. Orkar inte byta jobb men vill absolut inte vara kvar.
Bestämde mig innan idag att idag ska jag iaf INTE kräkas, ska inte ska inte och trodde faktiskt att det skulle bli så. Men så står jag där affären och ska enast handla det som står på listan. Står framför smöret och tänker på kladdkakesmeten jag skulle kunna göra. Vill inte vill inte, går därifrån men VIIILLLL och går tillbaka. Då är det ju redan förstört så plockar åt mig smågodis och har krängt hela påsen och så in på toan snabbt för att kroppen inte ska hinna ta upp något. Vad är det här? Vad fan håller jag på med?
Har iaf ätit 2 knäckisar med leverpastej och tomat och druckit proviva till. Det SKA jag behålla men ska jag slänga smöret eller inte? Litar inte på mig själv men vill ha det kvar, för säkerhets skull.

Nä nu ska jag vara tyst är så makalöst trött på mig själv och mina ord.

tillägg:
efter äckliga röror i mängder så fick jag nog nu och slängde allt smör, mjöl, socker och sirap. Sådant slöseri men vet inget annat sätt. Vet inte hur jag ska motstå impulsen att gå in på toa än en gång.

Kommentarer
Postat av: Anni

Vet du vännen, du kommer inte att kunna fatta ett beslut så länge du svälter dig. Det är fysiologiskt omöjligt, hjärnan klarar inte av så svåra uppgifter under svält. Kan du inte lova mig att FÖRSÖKA att inte kompensera utan äta ordentligt i morgon?

Stor kram

2011-08-23 @ 20:49:20
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: My

Stor kram bara. Det är nog det enda jag kan komma med just nu <3

2011-08-23 @ 23:04:35
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Tokerina

Vet att det är jädra svårt, men håller med Anni, du måste äta för att kunna funka.



Stor Styrkekram!



2011-08-24 @ 09:23:58
URL: http://tokerina.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Håller med ovanstående kommentarer och tänker på dig<3



Det låter som att din chef är en riktig mobbare, men mår hon verkligen bra själv..?! Man undrar ju när man beter sig så mot sina medarbetare!



Kramar<3

2011-08-24 @ 18:31:29
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0