ägg, kaviar och morot

Sååå trött och ganska likgiltlig idag men haft en bra möte med både läkaren och ffa min psykolog. Ska öka lamotriginet till 200 mg nu i 14 dgr så får vi se om det har någon effekt. Har lovat läkaren att kela mer med mina kisar och min vovve mer och att lägga till ett ägg med kaviar och en morot till om dagen, just nu iaf. Det känns som jag skulle kunna klara det :), ett lagom litet steg och mål.
Känner verkligen att jag mer är på väg in i en depressiv period nu, lite jobbigt men samtidigt lite skönt med det som det innebär av att sova mkt och inte bry sig eller orka.
Idag känns det som jag ändå kommer att säga upp mig nästa vecka trots allt. Har ju 2 månader på mig att hitta något nytt, tror nog och kan kanske lita på att det mesta är bättre än det jag har nu.
Nu bär det strax iväg till jobb.
Ha en go dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0