Vad f a n ska jag kunna äta idag över huvud taget?

Har en riktigt jobbig matdag idag, tänker på mat heeela tiden.
Triggades igång så fort jag åt frukost för några timmar sedan och nu ångrar jag bittert allt jag slängde igår samtidigt som jag är glad att det inte finns tillgängligt här.
Åhhh fantiserar om bullar, chips, pasta med sås, glass, kladdkaka, smulpaj med vaniljsås, pommes etc etc. Vill bara ha ha ha men vågar knappt gå upp ur sängen av rädsla för att sätta mig i bilen och köra och handla.
Har satt in en rulle hushållspapper på toan som får funka idag iaf. Kanske att jag kan känna mig starkare imorn.
Och så givetvis ska solen komma fram nu när jag bara vill försvinna, det känns nästan som ett hån.
Behöver verkligen städa idag också och har kommit så långt att jag har diskat, startat en maskin tvätt och tagit bort sängkläderna men skulle egentligen vilja gå ut och röja i trägårn och plantera en massa vårblommor men.......... då måste jag iväg och köpa blommor också. Får försöka förbereda så mkt som möjligt idag och hoppas på en bättre dag imorn.
Vad f a n ska jag kunna äta idag över huvud taget?

Kommentarer
Postat av: s.

Oj vad jag känner igen det där... som in i en bubbla av mat-tänkt. Det är verkligen hemskt!

2011-04-02 @ 18:03:33
URL: http://metrobloggen.se/chooselife
Postat av: Lena

har du testat att äta kokta ägg o lite sill?? vet ifs inte om du gillar det men det ska tydligen motverka hets.. vad jag har hört iaf.. kanske kan vara värt ett försök?! kramar till dig

2011-04-02 @ 18:27:11
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0