min käraste fina lilla hund

Min kära kära finaste lilla vovve, hon e helt fantastisk.
Stod helt redo vid toastolen, håret i diadem, alla porer/finnar klämda, stirrandet i spegeln avklarat och så kommer min lilla jycke rusandes med sin favoritleksak i munnen och viftar så mkt på svansen att hela hennes rumpa åker hit och dit och man kan inget annat än att le och skratta och ta sig an henne och göra henne till viljes genom lite dragkamp. Lyckades ta mig från toan och tom ut på en promenad med min tokglada vovve och en kise i släptåg. Trodde verkligen att det skulle göra att jag kunde undvika toastolen idag, tyvär blev det inte så när jag kom hem. Men bara det att min fina lilla hund lyckades dra mig ut från toan och min bedrövliga verklighet och hur hon drog in mig i hennes lyckorus istället känns helt overkligt.
Ledsen om jag äcklar er med mina detaljer om mina vanor/ovanor.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du äcklar INTE. Däremot lider jag med dig.. Hur går det med din terapi mitt i allt det här? Klarar du jobba? KRAM

2011-04-14 @ 12:51:37
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Lena

du äcklar verkligen inte.. det är din blogg, kom ihåg det.. du skriver vad du vill o behöver...=)

skönt att du har hunden, det är ett lyckopiller i sig...=)

kram

2011-04-14 @ 16:12:35
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Anni

Gullevovven!

Jag kan inte tänka mig att det är någon som äcklas av dina beskrivningar, vi har ju alla gjort/gör saker vi inte är så stolta över. Däremot behöver du nog hjälp för att bryta beteendet? Hur går det med terapin?

2011-04-16 @ 09:34:57
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0