hemma

Hemma. vill inte men vill. ska inte men kommer att göra.

Kommentarer
Postat av: Anni

Slösa inte tid och kraft på att ha dåligt samvete för att du är hemma. Passa på att vila istället. Och att äta, regelbundet. Du behöver energi, annars kan du inte ta dig ur den depression du gått in i.

Hur var det, trappade du ur dina antidepressiva? Annars tycker jag att läkemedel kan få en hålla näsan över vattenytan och det är väl precis vad du behöver just nu?

Du är värd att må bra! Du är värd att få bra hjälp! Orkar du inte ta itu med det just nu så försök så länge att ta hand om dig själv och att vara snäll mot dig själv!

2010-09-01 @ 10:47:54
Postat av: Linda

Tack Anni för dina ord, har faktiskt inte dåligt samvete för att jag är hemma känner ingenting om det. Jodå, jag trappade ut de antidepressiva i somras de gjorde ingenting för mig. 2'a sorten jag provat och under lång tid dessutom.

Tack igen, kram

2010-09-01 @ 12:11:45
URL: http://frokenlejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0