Tack för era kloka ord

Tack för alla era kommentarer jag lyssnar och tar till mig av era kloka ord. Har iaf sagt ja till nästa helg förutsatt att det inte öser ner givetvis.
Haft en härlig dag idag. Bästa T har varit här och vi var ute i skogen och härjade, promenerada och picnickade. Sen färgade vi håret på henne (kanske e lite sugen på det jag oxå, en toning iaf, kanske kastanjebrunt?? jag som aldrig haft någon färg i håret eller ens slingor) och pysslade lite här hemma. Var så mysigt att ha henne här och bara vi två. Känns som evigheter sedan vi bara umgicks och hade tid att verkligen prata. Mys!!
Skulle gjort lasagne ikväll men har bara inte orkat ta mig till köket för någon matlagning så blev lite överbliven fisksoppa från igår, mumsig, fick stoppa in köttfärsen i kylen så får jag väl göra lasagne imorn istället.
Hade hoppats på en mysig tvkväll nu men inget alls på tv, tittar/lyssnar just nu på veckans koncert med beehoven men sen blir det nog till att kolla på en film eller nått gammalt avsnitt på greys på blinx (min stora sysselsättning just nu)
Ska kika runt lite till er nu, hoppas ni haft en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0