stort tack...<3

Tack tack tack alla fina goa ni som skriver och stöttar med så fina ord. Det hjälper verkligen och orden är som små strimmor av ljus som bryter igenom mörkret.
Avstängd, känner mig nästan full idag och väldigt väldigt trött. Hade en ångestkänning innan när jag blickade ut över min boendeyta och allt som måste måste göras. Paniken steg men kom inte upp ur soffan, åt lite till och har fortfarande inte kommit upp. Men tack vare era ord så sitter jag upp nu iaf och tror ändå att jag kanske kommer ta tag i all ren tvätt som tar över min säng och disken och skräpet som sprider ut sig. Har tagit fram köttfärs för att göra chilli con carne. Inga stora saker men shit vad varje sak känns som gigantiska monster som äter upp mig inombords.
En sak i tagen, en sak i taget. Behöver inte, måste inte allt idag (JOOOOOOO!!!!!!!!! det behöver jag, måste jag skriker det inombords). Och så stänger jag av igen och sitter kvar i soffan...
Ni e bäst och så glad att jag funnit er och ni funnit mig.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack detsamma vännen, du är duktig som kämpar på.

Natti natti

2010-10-04 @ 00:06:47
URL: http://bulimioffer.bloggplatsen.se
Postat av: My

KRAAAM vännen <3

2010-10-04 @ 19:47:37
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0