normal människa

Inte mkt att säga just nu, ganska trött och tom. Vet inte om det är som jag stängt av eller om jag faktiskt bara är en normal människa just nu för tillfället. Är det så här det känns kanske? Har inte tagit tag i att ringa vårdcentralen och blir nog inte imorn heller, har liksom inget att säga just nu. Kommer inte ihåg nått om vad jag eg skulle ha att säga. Tur ibland att man har bloggen så man kan kolla hur man eg mått när man som nu inte känner mkt alls.
Men fina höstdagar är det för tillfället iaf och ikväll är det Greys, jobbat för mkt denna vecka och känner hur det suger på humöret men antar att det också tillhör "vanliga" människors beteende.
Tänkte dock på en sak innan idag. Oavsett vilken känsla jag har så tänker jag alltid på vilken mat den känslan kan motsvara och använda för att trycka ner. Som idag när jag varit trött och stressad så har såå mkt energi gått åt till att fundera på och känna efter vilken mat jag ikväll skulle vara sugen på och som skulle göra att känslorna försvinner och så när jag väl lyckas träffa rätt när jag tänker på nån mat som känns rätt så infinner sig ett lugn. Bara av att jag vet vad jag ska äta. Men inte mår jag bättre för det ikväll nu när jag ätit upp allt som skulle vara så bra. Mår mest illa och vet vad jag vill, känner att jag är på väg in i det igen men inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0