Semester imorn :)

Körigt nu. Imorse höll det gå käpp rätt åt pipsvängen. Vaknade med världens ångest och valde mellan att direkt sätta mig i bilen och köra till jobb eller ta en stilnoct eller atarax och försöka somna om. Som jag fick kämpa för att inte välja det senare alternativet men med tanke på hur körigt det varit på jobb idag är jag glad att jag kom iväg även om jag var 20 min tidig till jobb.
Känner mig så stressad över allt just nu men ffa pluggandet. Det är bara för mkt med allt, orkar inte.
Har faktiskt tagit en semesterdag imorn, vi hade inte så mkt inbokat så frågade boss i förmiddags om det gick att ordna. Och förhoppningsvis behöver de inte ringa in mig utan jag kan ha en hel dag med näsan i böckerna, förhoppningsvis ute i trägårn.
Bara det att få sova till jag vaknar ska bli underbart.

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du får en bra ledig dag idag. Svarat på frågan finns på min sida...



Kram på dig och njut av dagen vännen!

2010-11-17 @ 08:04:54
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Anni

Vad bra att du unnar dig en semesterdag. Hoppas du får en bra dag idag, med lagom mycket plugg.

2010-11-17 @ 10:36:19
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0