så var det måndag igen

Tog en halv stilnoct igår kväll och har sovit sååå gott inatt, nackdelen är bara att jag blir så dåsig dan efter. Får kanske prova 1/4 nästa gång. Är bara så skönt att veta att man kommer somna lugnt utan stimm och sova hela natten. Skulle vila ta det varje kväll men då funkar ju inte dagarna.

Sen fattar jag inte hur jag funkar, återigen till temat från igår. Idag tog jag på eget initiativ och ringde min granne och frågade om hon ville ha hjälp i veckan med att rida pållen, bestämde att jag skall rida imorn och trol någon mer dag i veckan. Kände själv hur jag var på och erbjöd mig själv att vara tillgänglig när som. I samma sekund som vi la på luren började jag fundera på hur jag skulle kunna mygla mig ur ridningen, om jag kanske skulle kunna låtsas att jag ridit eftersom de inte skulle vara hemma. VARFÖR GÖR JAG SÅÅÅÅÅ??? ÅHHHHHHHHHH, kommer givetvis, hoppas jag, tror jag rida imorn men jag HATAR denna känslan som bubblar hela tiden av lathet eller jag vet inte vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0