halv nio

Klockan är bara halv nio och jag har varit vaken ett tag. Borde eg sova lite till men kan inte, är speedad som f-n. Sovit skit inatt, drömt en massa stressade drömmar om jobb och annat. Inte fått vilat ordentligt inatt. Blir faktiskt lite orolig över detta, kan det ha med att jag håller på att trappa ut antideppen? kan det ha med alla kolhydrater som jag trycker i mig, ffa sent på kvällen? vet ju till viss del att det har med jobb att göra men känns inte som det bara är det. Gillar inte oron som far i kropp och knopp.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vill bara tacka för din kommentar hos mig.. det kändes inte bra att du blev ledsen inombirds av mitt inlägg men jag förstod vad du menade.. Känns ändå bra o veta att någon förstår mig även om jag inte önskar dig detta eländet.. stor kram

2010-05-14 @ 16:49:41
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0