tisdag

Tack Bullen för din kommentar och det är klearat med doktorn sedan innan. Men funkade inte så bra iaf, varit helt slut hela dan, igen, och bara velat gå och lägga mig. Sen tär slitningarna med min chef väldigt mkt just nu och var nog extra känslig idag då gått lite längre tid mellan tabletterna, inbillar jag mig iaf. Fattar inte hur jag ska orka stå ut men kan inte se någon utväg än iaf.
Så, får väl återgå till att ta antideppen på kvällen istället fram till tors iaf då jag ska träffa doktorn.
Inge glad alls idag, ont i huvudet, trött och nere så säger god natt för mig kram

Kommentarer
Postat av: Lillamy

...och jag säger godmorgon...och hoppas du fått en natt med vackra drömmar. Sköt om dig. Kram kram!

2010-03-24 @ 07:38:45
URL: http://www.kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0