Lite torftigt

Sov gott inatt, hela natten, mkt drömmar men inte så mkt drama =). Tänk att man kan bli så lycklig av lite sömn. Hoppas på bra inatt oxå, varit en bra dag på jobb så chansen finns.

Retar mig så, har förlagt ett kursintyg som jag skulle behöva för att söka legitimation. Har verkligen vänt upp och ner på allt både hemma och på jobb, grrrrrr. Kan inte tro att jag slängt det men kan verkligen inte hitta det :(.

Imorn ska jag till arbetsterapeuten för att kolla min handled, ska bli spännande.

Lite torftig inlägg idag men så är det ibland.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va gött att du fick sova förra natten! Håller tummar och tår för fler bra nätter för dig. Vår hund har äntligen börjat må bättre..hon ville i alla fall äta lite idag och har inte spytt upp något. så det är nog på bättringsvägen. Hoppas det går bra hos arbetsterapeuten imorgon. Kram på dig

2010-06-09 @ 20:24:07
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Jenny

Och tack så jättemycket för ditt pepp. Det går rätt genom skärmen!:) Jag börjar känna mig så nära dig och de andra som är mina läsare och som jag följer. Det är sån närhet och jag blir så glad att man kan stötta och bli stöttad. kram

2010-06-09 @ 20:27:42
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0