Nyårslöfte

När man inte har något framtidstro, framtids-tillit  eller framtids-önskan så är det inte lönt att ge sig själv några nyårslöften. Negativ som vanligt men något jag dock tror på är att under detta år kommer jag än en gång försöka hitta hjälp. Ganska snart kanske tom.
Gårdagen var riktigt jävulsk. Åt hela dan konstant och hade så ont i magen. Var tvungen att sluta äta och då sköt ångesten över mig som skjuten ur en pistol. Rakt i hjärtat.  
PANG!!!!
Zappade frenetiskt och försökte komma ihåg hur man andas. Försökte tvinga mig till tårar men det gick inte. Somnade tillslut av utmattning och har sovit läääänge idag.
Kompenserar inte alls för tillfället utan äter bara hela tiden, allt för att hålla verkligheten, känslorna och ångesten borta.
Solen skiner idag och jag har rullat ner gardinen och stängt sovrumsdörren. Here I come 2010 ;/  !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0