krutdurk som snart exploderar

Är så trött på att bli så stressad och irriterad hela tiden. Minsta lilla så känner jag hur jag börjar koka och skulle bara vilja svära och slå omkring mig. Tycker jag är fumlig och saker går emot mig hela tiden. Fåniga småsaker som att damsugares snurrar in sig eller att saker trillar över mig får mig att känna som om jag skulle explodera. Men ändå varit en ganska ok dag, har fått gjort mkt, köpt nästan alla julklappar och skrivit rim, tvättat och städat. Sen tvivlar jag nu givetvis på om det jag köpt är bra, skulle kanske köpt nått annat. SÅ TRÖTT PÅ MIN HJÄRNA...

Kommentarer
Postat av: My

Bra du påminde mig....jag ska ju också skriva rim....men min virriga hjärna får mig att glömma det hela tiden. Får se om jag klarar av att komma ihåg det denna gången, bäst att starta direkt kanske.



Kram på dig!

2010-12-19 @ 18:54:40
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0