Virvelvind

God förmiddag
Somnade till sist men shit vad jobbigt det är när man inte kan få hjärnan att stänga av. Den gick på högvarv och som en virvelvind samlade den till sig allt i sin väg och växte så att den kändes sprängfylld till sist av alla tankar grubblerier och nojjor. Väntade bara på att explodera, nästan längtade efter det så att det kunde få bli tyst, äntligen tyst, så tyst.
Ska iaf be min chef om ett möte ang legitimationen så att jag förhoppningsvis kan få känna lite stöttning i det. Vet bara inte när vi ska få tid är så vansinnigt mkt just nu.

Har varit ute och cyklat runt sjön hemma och får väl hoppa in i duschen innan jag drar till jobb.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för välkomnandet hem kära du! :) Ja, det har varit en skön resa faktiskt och jag har fått mersmak. Italien är min dröm just nu! ska uppdatera mig i dina inlägg nu , kramar!

2010-08-06 @ 00:28:00
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0