vet inte ens varför....

Låter mörkret omsluta mig helt. Känner mig helt tom, känslolös och ignorant. Varit hemma idag, legat hela dan i sängen och kollat på true blood, allt för att slippa tänka, känna, bara fly. Klarade att inte äta nått till halv 3 i em och då åt jag en morot och drack lite vatten men sen dröjde det inte länge förrän det var åt helvete. Gjorde alla möjliga geggor, fan att jag läst på bregottförpackningen att den går bra att använda till bakning, åt en massa mannagrynsgröt med mkt socker och en hel del mackor och så blev det ett besök på toan givetvis, bryr mig inte endast om att inte bli tjock. Känner ingenting, ingen ångest ingen ilska bara tomhet, ingenting, bryr mig inte. Funderar endast på om jag ska vara hemma imorn också och om jag då ska köra och handla eller inte. Vill bara skrika till hela världen att DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!! Vet inte ens varför....bryr mig inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0