jovisst!

Inte mkt att säga, lite rödvinsrusig just nu och försöker intala mig själv att det är helt ok att gå och lägga sig utan situps idag efter att ha cyklat 2 mil. Får lov, blir inte katastrof, händer inget. JOVISST!!!! Stor chans att jag ska tro på det men okar inte nu får ta konsekvenserna imorn men fan om det gör att jag gör skit av hela dan.
Trött...........för 2 mil e inte nog, jag kan stå på benen, har inte kramp så då var det nog helt meningslöst egentligen, dessutom har jag förstört allt genom att dricka vin och äta en minimagnum och ffa så var det ju bara 1 mil i stöten fram och tillbaka. Inte nån att räkna med alls. Står med andra ord på ett gigantiskt pluskonto som måste regleras imorn. Inget kräk, absolut inte men ångesten är inte mindre för det, risken för att ge upp desto större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0