jobbat över för att slippa komma hem

Jobbade över idag 1,5 h bara för att slippa komma hem. Inte hört ett ord från honom idag och känt mig så låg och ledsen. Hu kan det gå från att vara den finaste till att inte vara nått alls? Fick sms av honom för 30 min sedan där han undrade om han kunde ringa när han lagt sin dotter vid 9. Så nu går jag i väntans tider och vet vad som väntar. Vill ju inte vara ensam igen, vaför är jag inte värd att kämpa för? Besviken och sorgsen och vill dricka en massa vin men bör nog inte det innan vi pratat har dessutom inget rött hemma. Skit också.

Ska eg ha kräftskiva här på fredag men hur sugen är jag på det på en skala? Inte så, samtidigt som jag nog behöver vara med vänner så vill jag bara vara själv. Borde kanske ta tag i städningen men hur kul är det just nu, vill ju bara försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0