regnar idag

Luggen blev fixad igår så min utmaning kom lite till korta då jag fixade problemet istället.

Låg idag, har drömt om K hela natten. Mysigt kan man ju tänka men efter gårdagens dejt känns det inte så kul. Vi träffades hos honom och skulle glo på film. Såg fram emot en mysig kväll i soffan med kanske lite kramar och kel. Men så blev det inte. Han var sur som ättika hela kvällen och satt i ett hörn av soffan med armarna i kors och kepsen nerdragen. Han var sen och superstressad efter en hektisk dag när jag kom till honom men jag tycker väl att man iaf kan försöka vara lite trevlig eller iaf säga vad som är fel. Försökte ändå lätta upp stämningen och försökte krypa närmre honom i soffan utan resultat. Blev till slut så trött på honom och hans humör och att han inte ville säga vad det var eller iaf anstränga sig lite för att kvällen skulle vara trevlig så jag körde hem. Tänkte att nu träffar jag väl aldrig honom mer och kände inte att jag ville det heller men så nu känner jag mig lite depp och kärlekskrank och skulle så gärna vilja att han hörde av sig och bad om ursäkt så att jag iaf kan få en kram av honom ikväll när vi träffas ute.

Känner stressen i kroppen av det här, får nog bli en tur till stan idag och försöka distrahera mig med lite shopping, vem vet jag kanske hittar ett par snygga svarta byxor som sitter som en smäck.

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Vilken konstig reaktion att sitta så där med kepsen nerdragen? Låter som att han är 13 år tycker jag. Mysko!



Tycker du ska avvakta och låta honom ta kontakt nästa gång.



Kram!

2009-10-03 @ 14:47:24
URL: http://tretusenggr.blogg.se/
Postat av: Lisa

Dålig stil av honom att inte vilja prata om det!

2009-10-03 @ 20:30:29
URL: http://acceptans.blogg.se/
Postat av: Bullen

Ja, visst är det lite underligt att han betedde sig så... Och särskilt om ni inte umgåtts så himla länge... Men, å andra sidan, så kan du också vända på det! Ibland kan det faktiskt vara skönt att se andra personers "underliga" sidor också, och skönt att få känna att det inte bara är man själv som känner sig konstig och "onormal" med alla sina issues och knasiga tankar (som ätstörningar, t.ex.), utan att alla människor faktiskt är smått puckade ibland ;) Jag försvarar inte hans beteende, men kanske kan det också vara så att han känner sig så avslappnad i din närhet att han vågar visa sig precis så som han känner sig för stunden, och är det så så är det ju faktiskt ganska positivt!

2009-10-04 @ 00:29:57
URL: http://www.bullenstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0