Måndag

Tack alla goa ni för alla era stärkande ord.
Jag vet att jag förtjänar bättre än så här, men hjärtat är ibland trögare än hjärnan.
Inte hört nått idag heller och hjärtat börjar komma ikapp hjärnan. Vill ju bara så gärna ha någon att krama om och ffa någon som kramar om mig.
Hatar det här att det hänger i luften utan att jag förstår vad som hänt.
Så...jag har skickat ett sms där jag skrev:
"Hej K, jag hade gärna velat ha en förklaring till fredagen eller ska vi bara låta det rinna ut i sanden? Linda"

Vet egentligen inte vad jag förväntar mig för svar eller vad jag vill ha för svar men jag kunde inte bara låta det bero och bara låtsas som ingenting.
Och nej, han har inte svarat.

Nu gäller det bara att jag inte låter mig dras ner i det lockande hålet utan håller huvudet högt och fortsätter ta hand om mig själv. Får inte lov att lyssna till de inre rösterna som säger att jag inte är något värd och att det var pga mitt utseende, min nya frissa, min tjocka kropp(dock mindre tjocka just nu) som gjorde att han var som han var och som gjorde att det blev som det blev. Men attans vad stark den rösten är och min tillit till mig själv just nu är inte så stor.

Har planerat in hela helgen med sociala saker så att jag får en möjlighet att få klä upp mig lite och tycka om min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0