Hon frågade inte ens hur JAG mådde

Pratade med T igår om hur jag mår och hur jobbigt det är just nu.
Fick imorse ett sms från henne om hur jobbigt hon haft det med sin pv igår kväll, ringde henne på dan för att höra hur hon mådde och ringde när jag kom hem från jobb. Vi pratade ganska länge och inte en gång att hon frågade hur det var med mig. Hon frågade vad jag gjorde och då svarade jag att jag åt. VADDÅ? frågade hon blixtsnabbt (och i mina öron en anklagande ton, du sitter väl inte och äter skit?) och jag svarade som det var, en clementin. Sen var det bra med det. Att jag bara minuterna tidigare hetsat i mig nötter och godis och korvmackor är en helt annan sak. Menar inte att hon ska veta det men hon kunde väl iaf fråga hur jag mår. Återigen får jag bekräftat alla gamla känslor. Det är inte lönt att försöka öppna sig man blir bara besviken av att dem man öppnar sig inte bryr sig om en, på riktigt.
Trött, tom och ledsen har jag gått och lagt mig efter en runda på toaletten (fan också) vilket gett mig huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Sv: Visst ska du våga tro på orden. De måste vara sanna, det måste helt enkelt vara så. Kram och godnatt på dig:)

2009-10-13 @ 20:42:31
URL: http://kommerblifri.blogspot.com
Postat av: B

När jag känner så brukar jag stanna upp och tänka vem som förlorar på att jag går och spyr och är elak mot mig själv. Det är inte du som gjort något fel! Det är din vän, men det är dig själv du skadar. Detta sätt att tänka gjorde att jag klarade min dag idag. Det går inte alltid och det är inte lätt, men kanske kan det hjälpa vid något tillfälle.

2009-10-13 @ 23:53:15
URL: http://theperfectgame.blogg.se/
Postat av: Simone

Vem är den där T och vad har ni för relation?

2009-10-14 @ 11:31:23
URL: http://anamiasimone.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0