Godis e gott

Har gått ifrån normen idag med nyttigt ätande, men behövde verkligen det.
Har tränat med kören hela dan och varit duktig på att fixa maten. Kvällen var hemma hos bästa T och blev bjuden på gooda varma mackor och chokladpudding. Mums.
Vet inte om det var chokladpuddingen som satte igång sötsuget men å andra sidan så är det skit samma för jag hade inte velat vara utan den och jag har bara väntat på rätt tillfälle och känsla för att våga släppa efter lite och ge efter för suget.
Doggen mår dock inte så bra idag han har mått illa och varit trött, vill verkligen inte mista honom än, känns som att det till viss del är han som håller mig i liv.
Sååå, när jag körde hem från T blev det en tur inom videobutiken och en stor påse godis. Men det känns ändå av någon konstig anledning inte speciellt jobbigt att jag nu sitter illamående i soffan full av godis. Jag vet att jag kommer träna på något sätt imorgon och ikväll kunde jag inte längre hålla tillbaka för suget. Jag behövde det faktiskt för att klara av kvällen och lugna mina just nu skakiga nerver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0