Sjuk eller bara lat?

Var hemma från jobb idag med mycket skam och skuld till följd. Var trött och tung i bröstet och sov till halv 10.
Har jag egentligen rätt att vara hemma? är jag inte bara lat? jag har ingen pliktkänsla etc etc så har tankarna gått hela dan. Jag tog mig faktisk iväg till jobb tillslut och jobbade från halv 12 till 17 och det gick ganska bra, trött som attans nu bara. Känns ändå som jag avslutade dagen bättre än vad jag började den iaf och nu ikväll känns det ganska bra. Visst jag orkar inte mig ut på en stavrunda som jag tänkt mig(inte just nu iaf) men det får vara så.


Kommentarer
Postat av: Linn

Tack finaste Linda för din kommentar, den gick rakt in i hjärtat!

2009-10-15 @ 21:22:52
URL: http://linnsedblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0