Stimm

Stimm i kroppen. Känner hur hjärtat slår snabbt och hårt. Vet inte om det beror på allt jag ätit, mkt socker, eller om det är stress/oro inför imorn. Ska till mö för fortbildning och kommer träffa gamla kollegor. Kul men samtidigt inte så kul, lite nervöst. Inte för utbildningen och det ska eg bli kul att träffa kollegor men jag är så äcklig just nu. Gått upp i vikt, äcklig hud i ansiktet, håret är skit och det spelar ingen roll hur mycket jag skrubbar mig i duschen, jag känner mig inte ren, känns som det är en fet äcklig hinna på hela kroppen. Trött som attans men får ingen ro att krypa till kojs. Glor på Big Brother av alla program och funderar på att krascha i soffan fast jag egentligen är mer sugen på att ge mig ut på promenad. Hjärnan och hjärtat vill det men kroppen orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0