lördag kväll

Oroligt möte i mö, kul att träffa lite kollegor men mycket oro inför framtiden. Mycket förändring som ska ske inom yrket och vet inte om/rädd för att jag inte har kompetens nog för att hänga på.
Trött som attans och blir bara slappe i soffan ikväll med körslaget. Imorn är det ju fars dag så får väl ta mig ut till ma&pa trots att jag hellre velat bara vara hemma och kanske kanske få ordning på städning och promenixande. Fast jag vet att det jag allra helst vill bara är att sova och att en liten hustomte kommer och fixar och trixar med allt hushållsjox. Tänk vad skönt det hade varit om jag bara kunde ligga i sängen hela dagen och glo på film tex harry potter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0