frysta kycklingfiléer

Måste bara berätta vad min älskade j-vla hund gjorde igår. När jag var iväg på kören lyckades han öppna frysen!!! och har där tagit ut tre frysta kycklignfiléer och smaskat i sig+ lite färdiglagad mat i plastpåsar. Kan inte göra annat än att skratta lite åt honom och hans förmåga. Idag får han betala priset med magont men fö mår han bra.

Blev vaccinerad i måndags, så då var det gjort det var väl bra...

Var ute och red i söndags och vilken fin häst det är. Ska rida henne imorn och i helgen.
Annars är jag nog ganska blank just nu, känner inget särskilt, bryr mig inte riktigt, bryr mig inte tilläckligt för att göra nått. Äter äter äter men känner mest ingenting.
Antagligen därför jag inte har något större sug att skriva i bloggen, har inget att säga.
kram så länge

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

haha, vilken listig hund!!!



Kram

2009-11-18 @ 21:30:57
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0