identitet?

Klockan är halv ett och jag sitter i soffan och förmår mig ej att gå och lägga mig. Har haft en lindrig hets (om man nu kan ha det) och har inte vågat gå upp ur soffan av rädsla för att gå och kräkas. Därav sitter jag här än. Blickstilla

Har tappat mig själv någonstans på vägen, i samband med äs? struma? utbrändhet? En del av mig är borta och det gör mig så vilsen och förvirrad. Vet inte vem jag är, känner inte mig själv. Har ingen identitet, är ingenting, vart har min ryggrad tagit vägen.

Tack snälla ni som skriver kommentarer, det känns så skönt att få höra andras tankar och funderingar kring det jag skriver. Är inte van vid att få en sådan förståelse från andra som faktiskt kan förstå och kan dela med sig av sina egna erfarenheter.

Ska skynda ut i friska luften för att rasta vovven och ta med mig ett glas vatten och en liten Stilnoct, då ska jag nog kunna somna. Måste ju kunna vara pigg och allert på jobbet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Hoppas det funkade med promenaden som avledningsmanöver!



Stor kram!

2009-05-15 @ 10:12:49
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0