Helg och ordning och reda

Efter denna, ursäkta uttrycket men, jävla vecka så är det sååå skönt att det är helg. I min värld när jag mår skit förfaller allt runt omkring mig, jag diskar inte, städar inte, promenerar inte. Tar helt enkelt inte hand om varken mig eller min hund och disken som växer och vovvens bedjande ögon får mig ju bara att må ännu sämre. Men så nu ikväll hände nått, jag var bara tvungen att kravla mig ur soffan och sätta mig i trägårn och andas frisk lukt ett tag. Såg hur gräset behövde klippas och ogräset rensas och av någon härlig anledning fick det mig bara att känna mig lugn och sugen på att påta i helgen. Började med att röja inne och ta disken och sen klippa gräset. Så jäkla skönt och nu sitter jag och njuter med ett glas rött och har avnjutit färska räkor med aioli. Sååå gott. Glömt är all skit jag ätit innan i vekcan och idag, räkorna var goooda. Hoppas på bra väder i helgen och tid över så att jag kan få min fingrar lite jordiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0