...

Vill inte prata om gårdagen än hellre skriva om den. Åt inte mer och kräktes ej, men mår jag bättre för det? Nej! Har ätit resterna idag istället och mår illa som fan. Känner mig på ett jävla humör och vill ingenting. Har sedan tidigare tackat ja till en festlighet vi ska ha imorgon med dem som bor runt omkring här. Varför tackar jag ja när jag vet att jag egentligen inte vill? Det blir mkt fylla och massor med människor... Gillar inte när det blir mkt folk. Har funderat hela veckan på hur jag ska kunna dra mig ur utan att komma på ett tillräckligt giltligt skäl. Hade ju lätt kunnat ljuga för det är jag bra på men då innebär det att jag måste vara någon annastans än hemma och det vill jag inte. Vill bara ligga i min säng och inte röra mig ur fläcken.  Jaf tackar ja till saker för att jag tror att det förväntas av mig, så dumt så dumt, men jag är fortfarande den lilla flickan som vill bli accepterad och omtyckt av alla även om det innebär att jag gör saker jag inte vill.

Kommentarer
Postat av: Grete

Gud, så där är jag också. Lovar hejvilt till höger och vänster och får sen ångest och tvingar mig ur det.. Är så less på att inte kunna göra saker jag vill, som jag bestämt mig för. Men nu prövar jag en ny grej att jag helt enkkelt inte gör såna planer, utan jag säger VI FÅR SE, och så bestämmer jag mig precis innan. Om man inte har det där tvånget på sig känns det oftast lättare.. Hoppas du får en bra dag! Kramar

2009-05-23 @ 09:43:00
URL: http://gritted.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0