Val, beslut GAHH!!!

Fick ett samtal i förra veckan om att jag tydligen ska göra ett nytt val vad det gäller mitt pensionsparande. Fick ett brev hemskickat som jag ej förstod och idag ringde en försäkringskille och ville att jag skulle byta bilförsäkring. AAAAAHHHHHH!!!
Ibland önskar jag att man bodde i ett strikt kommunistiskt land så att man slapp alla dessa val och beslut man skall göra. Skojar bara, är för valmöjlighet och att man kan påverka. Men jag mår så jäkla dåligt när jag känner att det ska tas beslut och jag inte känner att jag har koll på allt, så rädd att det ska bli fel och att jag ska bli lurad. Hade man bara haft en partner att dryfta alla sådana här saker med så hade det varit så mkt lättare, att inte stå själv med beslutet.
Tyckte det räckte med val denna månad i och med EU-valet, hade hellre haft 10 EU-val än att behöva ta beslut om min pension, mina försäkringar etc...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0