Mår bättre

Idag känns det faktiskt bättre, känns bara som en "vanlig" förkylning idag utan feber och värk. Så skönt kan man ju då tycka men vad börjar direkt mala i min skalle? Dåligt samvete för att då skulle jag nog kanske kunnat jobba idag iaf. Eller? Vet inte, eller jo vet egentligen att det var klokt att stanna hemma idag också och istället komma utvilad till jobb på måndag men det dåliga samvetet och en liten skamkänsla finns där ändå.

Måste bara säga, och jag ber om ursäkt för er som har semester eller går ut skolan idag, att jag älskar regn. Det känns så uppfriskande och rent och luften försöker inte kväva mig. Jag kan andas och vara inomhus med gott samvete. Ska riktigt gotta mig i regnväder i helgen och hyra en massa film. Har en hel lista på filmer jag vill se. Om jag orkar så skulle jag gärna köpa mig en ny bok också. Men vet inte om jag har lust att klä och sminka mig för stan. Vill bara gå i mysisar hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0