Hjalmar är tillbaka

Så skönt, han kom imorse halv åtta och var såå hungrig. Blev inte mkt sömn inatt då tankarna och fantasierna for iväg om vad som kunde ha hänt och om (vet att det låter flummigt) Gud straffar mig för mina ej så levnadsglada tankar(mild beskrivning). Bad ett antal böner och somnade med händerna knäppta, vet inte hur mkt jag tror på sånt men jag vågade inget annat. Men som sagt Hjalmar dök upp oskadd.

Imorgon åker jag och min goa vän A på minisemetster till Göteborg. Ska bo på hotell en natt och bara strosa runt i stan, åka Paddan, äta gott(japp det ska jag), kanske en tur till Liseberg och sen hem lördag kväll. Ska bli så otroligt mysigt.
A är en sådan människa som bara är såå lugn och rolig att umgås med. Lääängtar

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en härlig semester tripp!

Kramar

2009-06-26 @ 07:39:41
URL: http://lisarosen.blogg.se/
Postat av: matilda

det låter mysigt hörre du :)

2009-06-26 @ 08:16:46
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0