Förberedelser inför kvällen, vart tog energin vägen?

Kom upp i vettig tid idag och kände mig, kryss i taket, riktigt pigg. Gick en runda med hunden och åt frukost. Jag ska städa, klippa gräset och förbereda inför kvällen. Det här kommer bli en bra dag.
Sen blev jag sååå trött och frusen och okade ingenting så är nu tillbaka i sängen igen, har lockat med mig vovven och en kise och ligger och myser, måste nog vila en liten stund. Hoppas fortfarande på en bra dag och försöker ignorera att kyl och skafferi är fylld med godsaker inför kvällen. Känns tryggt att ligga i sängen inklämd mellan Douglas och Hjulius, kan knappt röra mig.
De kommer först kl17 så jag ska nog hinna allt, tror jag, hoppas jag, måste bara sova lite först.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0