Att bara vara

Som jag skrev i mitt inlägg om min utbrändhet så har min största utmaning varit att låta mig bara vara emellanåt. Problemet nu när jag börjat lära mig det så är det desto svårare att hitta motivationen tillbaka till träningen.  Vet inte om det är för att jag blivit jättebra på att bara vara eller om jag bara är lat ;). Försöker att inte tvinga fram motivationen utan låta den komma av sig själv är bara så trött hela tiden och har så lite ork över efter jobb. Vet inte om jag ska ge mig mer tid att komma ikapp efter utbrändheten eller om jag ska ge mig själv en liten spark i baken för att komma igång. Vet bara att det efter ett tag brukar bli ett präktigt magplask om jag pressar mig för mkt. Får kanske försöka boka in en dejt eller nått för att sätta fart på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0