Tryck

Har så mycket inom mig som jag känner trycker på, som vill ut, men jag har inga ord för det, vet inte vad jag ska säga. Står i duschen och tänker en massa, känner en massa. Mår inte bra, tänker bara i negativa destruktiva banor, vart har min livsglädje tagit vägen? Borde ta tag i att söka hjälp, men var? Allt jobbigt praktiskt kring att söka hjälp svämmar över och jag längtar tillbaka till min gamla terapeut trots att hon inte hjälpte mig. Svårt att se något positivt med att söka hjälp, har ingen tro på att det kommer hjälpa men vill vill göra något men vet inte vad.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag förstår känsla av att sakna nånting även om det inte hjälpte så mycket som det borde.. kanske hon stod för nåt annat?? trygghet? Kämpa på fina du...

Förresten bor vi i samma landskap?? Kram

2009-12-10 @ 15:14:41
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0