Paranoid

Har helt plötsligt blivit lite paranoid när det gäller bloggen, tänk om folk som inte ska läsa den får nys om att den finns och läser. Ffa tänker jag då på min chef tex. Ve och fasa.... Känner att det ger mig så mycket eller iaf har gett mig så mycket att ha bloggen men funderar ändå på att lägga ner den. Inte så att det hänt nått som skulle kunna förklara varför jag känner så men känslan av obehag finns där. Å ena sidan vill jag vara totalt anonym och kunna vara helt öppen och utlämna mig själv för att få stöd och råd av er goa som läser. Tänk om hon av en slump hittar hit :(.

Här ligger snön djup och kall och det är underbart men nu kan den få ligga tycker jag behövs inte mer.

Önskar er alla en riktigt god och ångestfri jul.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Förstår din känsla i detta.. Men du bloggar väl helt anonymt just nu?? Jag tycker inte att du ska sluta blogga.. ger det dig mycket så tycker jag att du ska fortsätta.. varför i hela friden skulle din chef kolla runt på bloggar??? vet dem på ditt jobb att du har en?? Nej jag tycker att du ska försöka släppa den tanken även om jag förstår att det är jobbigt för dig just nu..

Hoppas att du haft en ok jul.. stor kram

2009-12-27 @ 19:43:13
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0