toppensemester

Semestern blev så bra :). Allt bara föll på plats och blev perfekt. Har nog aldrig haft en sådan bra semester även om det kanske blev lite för lite tid att bara vara hemma och slappa men å andra sidan är vi ganska bra på att göra det annars också. Har blivit en riktig soffpotatis känns det som men vi gillar båda två att se film och tv så det blir en del sådant och det är ju bara mysigt.

Har inte riktigt kommit igång med höstens aktiviteter än med squash och friskis då varit sjuk men nästa vecka hoppas jag att jag ska kunna komma igång igen, känner verkligen att jag behöver det. Tur att man iaf har hunden så man kommer ut och rör sig lite även om jag den senaste veckan haft så ont i ryggen att jag knappt kunnat röra mig. Trodde först att det var en urinvägsinf som gått upp i njurarna och var hos läkaren i måndags och fick antibiotika utskriven men så ringde han igår och då var det inga bakterier i urinen så ut med ab och avvakta. Känns bättre idag men är fortfarande öm och väldigt trött, kanske det varit något virus jag råkat ut för? Blir det inte bättre ska vi utreda vidare. Vill bara bli pigg igen.

Kommentarer
Postat av: EcoMaria

Härligt det låter. Är du relativt frisk nu ifrån äs?

2013-09-12 @ 17:25:42
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/
Postat av: L

härligt med semester.. vart har ni vart någonstans? hur mår du nuförtiden?? kram

2013-09-14 @ 17:11:03
URL: http://tyrasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0