1a maj

Han är så snäll och vill bara göra rätt. Men vad säger man? Vet ju inte själv vad som är rätt att göra. Ena dagen kan det vara bra att ge efter för lite sug för att avdramatisera det men nästa dag kan det vara katastrofalt. Hade en jobbig jobbdag i måndags med mkt stress och en hel del irritation så var inte på topp precis när han hämtade mig sen började vi prata om en sak som oroat oss båda och som vi inte riktigt kunde på något avslut på. Slutade med pizza och smågodis i ett rafllande tempo vilket resulterade i att jag bara stängde av totalt, all oro försvann men istället kände jag mig så arg och besviken på allt och alla. Så dumt det blir men det är fasiken inte lätt att göra rätt ffa inte när man ska försöka tänka på att göra rätt hela tiden och dessutom instruera någon annan till att göra rätt.

Har iaf haft en helt underbar dag idag ute i solen. Vi har varit på Söderåsen och promenerat i 3 timmar inkl picknick och sen avslutade vi allt med en glass i solen. Fantastiskt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså det är kanske en konstig fråga. Men hur lång är du och hur mycket vägver du? Är du under eller överviktig? Har följt din kamp ett tag med får inte grepp av hur du ser ut. Kanske är väldigt oviktigt men blir så nyfiken!!!!!

2013-05-02 @ 11:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0