usch

Usch säger jag bara, usch för mig just nu. Är så osund så det finns inte. Rör mig så lite jag bara kan och äter bara en massa skit, hela tiden. Sitter i soffan med en mysig kise bredvid och en mysig vovve på andra sidan och jag kan inte ta mig för att kela med dem, kan ju må bra av det och känna något. Skriver på skype med min älskling men jag har inget att säga, inget känslosamt iaf,. Vill bara vara sur och grinig och vill att han ska skriva eller göra något som gör att jag får utlopp för allt det negativa som byggs upp inom mig. Allt det negativa som jag har pga mig själv och som jag känner inför mig själv det vill jag få utlopp för genom honom, genom att bli irriterad på honom. Usch säger jag bara, så får man bara inte vara. Längtar så efter honom men har börjat få lite ångest över att han kommer hem på söndag mår inte bra just nu och är inte en bra flickvän, inte ens en bra människa.

Kommentarer
Postat av: EcoMaria

Och jag känner igen mig i dig just nu. Är otroligt ohälsosam just nu. Har inte tränat på en evighet, och lever på hetsmat. Känner mig tjock, ful och äcklig. Chattar med min Mr på gmail, och så fort han inte svarar på en gång så tror jag att det beror på mig. Bara för att jag mår dåligt nu så är det som om jag förväntar mig att han ska sitta där och skriva en massa peppande och uppmuntrande ord till mig. Dessutom var det planerat att han skulle komma till mig imorgon, och jag vill inget annat än att krama om honom, samtidigt som jag inte vill träffa honom pga att jag känner mig så fet och ful. Har gått upp flera kg denna vecka. Blä!

Sorry för en negativ kommentar, men ibland är det skönt att utbyta lite tankar med någon i en liknande situation. Hur tar vi oss ur detta? Vi borde ju vara glada och lycklig nu ju. Våren är på väg och så en ny man vid sin sida. Åhh, blir så trött på mig själv.

Kram!

2013-03-07 @ 21:09:09
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/
Postat av: Anni

Nej, du är inte en dålig människa! Du är en fantastisk person. Kom ihåg att du inte behöver göra om dig eller vara perfekt för att bli älskad. Din pojkvän verkar väldigt kär i dig och det kommer inte spela någon roll om du gått upp något kilo eller om äs får dig att känna dig tjock.
Däremot har du rätt i det du skrev i förra inlägget, om du låter ätstörningen gå först då kan du äventyra er relation. Nu säger äs åt dig att du är tjock och misslyckad och att du borde banta. Det skall du skita i. Däremot kan du se till att få i dig lagad mat och kanske ta en promenad med hunden, för det kan få dig att MÅ bättre. Och det kommer att gynna er relation.
Godnatt på dig!

2013-03-07 @ 23:39:55
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: A

Hoppas verkligen att du kan få lite ordning på dina tankar och känslor till imorgon! Jag kan tänka mig hur svårt det kan vara med en relation när man inte ens har ordning på relationen till sig själv. Jag är absolut osäker på om jag skulle klara av en relation med en man med tanke på hur jag känner inför mig själv och hur jag mår till och från.
Kram!

2013-03-09 @ 22:42:51
URL: http://annmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0