nya tag imorn

Haft en toppenhelg med mkt mys och kärlek. Känn så jäkla bra. Och så idag när jag är själv för första gången på flera dagar så skiter det sig totalt med hets och kräk. Så jäkla onödigt. Men det ska inte förstöra allt nya tag imorn. Tror det beror på både på att vi haft det körigt på jobb och att jag redan saknar min fina man. Vi ska inte ses förrän på fredag och det känns så långt bort. Men det är väl bra att sakna varandra då känns känslorna mer.
 
Anni om du läser detta får du gärna skicka ditt lösenord, saknar att läsa din blogg.

Kommentarer
Postat av: Anni

Oj, gjorde jag inte det?
I alla fall:
anni
ahvenanmaa
Vad kul att det känns så bra med killen du träffar!
Kram

2013-01-09 @ 07:47:13
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: Bundle

Åh vad härligt med kärlek.
Upp på banan igen. Du kan! Snart är det fredag. kram!

2013-01-10 @ 08:27:53
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0