kulmen

Nått kulmen idag hoppas jag. Gick så himla bra innan idag och känt mig riktigt lycklig och glad över mitt liv. Sen hade jag två kunder som var missnöjda och sen var det dags för emfika som jag tog sist av alla och följdaktigen blev jag själv i fikarummet med en fruktkaka av något slag. Skitäcklig men det vet vi ju det spelar ingen roll, alls. Så förstörde allt och sen har det bara gått av farten. Så jäkla besviken på mig själv och vad gör jag då för att få det att kännas lite bättre. Jodå det blev ett besök på toan. Känner mig alldeles modlös just nu och har ingen tilltro till mig själv. Vill bara skrika och vara arg på mig själv men är mest ledsen och rädd att jag inte ska kunna vända om.

Kommentarer
Postat av: Bundle

Förstår känslan, men du, det går både framåt och bakåt. Tänk på det positiva i ditt liv just nu. Skaka av dig missnöjet, du är bra som du är.
Massa kramar!

2013-02-07 @ 08:46:46
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/
Postat av: Osynliga bekännelser

Jodå. Du kan vända och gå framåt. Det vet jag.
Bakslag kommer att komma på vägen. Men ta sikte mot horisonten så är det lättare att ta sig fram.

Kram.

2013-02-07 @ 13:26:17
URL: http://osynligabekannelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0