fy på mig...

Känner mig ensam ikväll och vet inte hur jag ska göra med maten. Borde kanske äta något, tror jag, vet inte, och har satt på stekpannan och tagit fram blodpudding men vill helst inte äta alls, vill inte förstöra något. Som att det skulle lösa allt. Som om att det skulle göra mig mer älskad en mer lyckad människa. Har inte ätit något snask på en vecka nu och det känns i kroppen, det känns bra.
Fy på mig...
Har egentligen planer på att träffa dejtingkillen imorn men vill egentligen inte, har inte känt för det på hela veckan. Måste säga till honom men orkar inte det just nu och nu är jag världens hemskaste människa men jag har inget annat planerat imornkväll och jag vill inte inte ha något att göra, litar inte på mig själv, tycker inte om mig själv i mitt egna sällskap.
Fy på mig...
 
tillägg
Har nu ätit två bitar blodpudding med lingonsylt och lite yohurt efter, känns bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0