torsdag

Har haft utveckligssamtal idag och det gick riktigt bra. Har blivit lovad att jag får fortsatt anställning efter sommaren och så fick jag löneförhöjning :).
Lite läskigt också, rädd att bubblan snart ska spricka och att de kommer tycka att jag inte kan någonting, eller inte når upp till deras förväntningar eller mina egna förväntningar på mig själv.
Självförtroendet är inte på topp just nu och tycker det bara går fel på jobb.
 
Skriver med en jättetrevlig kille på Happy Pancake och är nervös inför att träffa honom när det blir av. Är så mkt fulare nu jämfört med de gamla fotona på mig. Kroppen börjar definitivt visa tecken på åldrande och jag åldras inte fint. Sen har jag ju min fula hy också, känns inte fräscht.  Hoppas min kroppshydda iaf kommer vara lite mindre än nu när vi ses. Jobbar på det men är så svårt, får fightas med demonerna varje dag och det blir ju inte bättre av att jag kännre mig så ful. Mina bröst har försvunnit och blivit alldeles slappa. Mitt ansikte är alldeles runt och oformigt och jag får inte rätt på mitt hår. Känner mig som ett hopplöst fall som aldrig mer kommer känna mig söt och fin.

Kommentarer
Postat av: Anni

Men du, det där är bara inne i ditt huvud.
Tack, vi hade ett fint sista möte.
Kram

2012-11-29 @ 23:26:55
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: L

precis som föregående skrivare så säger jag samma sak: det där är bara inne i ditt huvud.. jag är övertygad om att du är jätte fin o att denna killen kommer att tycka samma sak..kram

2012-11-30 @ 16:22:04
URL: http://tyrasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Bundle

När man har dagar då man känner sig nere tycker man allt är fel på en själv. Men du, det är bara dina hjärnspöken som försöker trilskas mot dig. Skit i dem! Du är bra och fin precis som du är. Och om du träffar denna kille så gillar han ju dig för att du är du, eller hur? Annars är han inget att ha. Kram!

2012-12-02 @ 15:35:18
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0