sårbar

Näää ingen rolig dag idag. Kännt mig osäker och skakig hela dan.
Inte haft jättemkt att göra på jobb men har ändå känt mig stressad och stimmig i kroppen och det sitter i än. Försökt lugna ner mig hela dan med att avdramatisera mina tankar och ta djupa andetag, har fungerat sådär. Hatar att jag ifrågasätter mig själv så hela tiden, osäker på precis allt jag tänker, säger och gör och förstår inte hur det någonsin ska kunna bli bättre.

Varit på gyn och trol är det Zeldoxen som gör att jag inte får mens. Inte haft det på 6 månader och varit lite orolig då det har inte haft något med min äs att göra.

Kanske att det är besöket hos läkaren, mötet med af+fk och idag gyntiden som ställer till det för mig och rubbar mina cirklar. Tänk så har jag inte gett rätt bild av hur jag mår och hur det går egentligen. 
Känns som att det är så lite som krävs för att jag ska falla snett.
Känner mig så jäkla svag och sårbar just nu.



Kommentarer
Postat av: A

Fy vad jobbigt att inte få mens och inte veta vad det beror på! Även om det inte är kul att ha mens, så vet man att allt åtminstone är som det ska när man har den!



Är inte levaxin mot ämnesomsättningsrubbningar? Har idag varit och tagit blodprov för att kolla hur det är med den saken för min del, eftersom jag plötsligt gått upp så mkt i vikt.



Kram

2012-05-31 @ 21:44:34
URL: http://annmi.blogg.se/
Postat av: My

Blä för jobbiga dagar. Hoppas morgondagen blir lite bättre.



Kramar!

2012-05-31 @ 22:03:17
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Anni

Det är inte konstigt om du blir stressad av fk/af-möten, läkarbesök och gyn. Hoppas du får det lite lugnt ett tag nu så att du kan återfå balansen. Jag känner igen mig. Det krävs bara att någon blåser på mig för att jag skall vingla och nästan falla.

Gammkattan är 10 år.

2012-06-01 @ 10:12:27
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Helle

Usch, efter sommaren måste även jag ta tag i min amonorré, har ju inte haft mens på 3 år och 3 månader, trots att jag varit normalviktig största delen av tiden och nu ville ätstörningsmottagningen att jag ska söka hjälp specifikt för detta.

Efter en dag med gynbesök och myndighetsmöte skulle jag knappt kunna stå på benen, så jag tycker det är fullt förståeligt att du känner dig skakig.



Kram

2012-06-01 @ 13:39:22
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: Linnea

Har du försökt ta livet av dig någon gång? Jag har, för första gången i tisdags...

2012-06-01 @ 23:09:40
URL: http://linneaelisabet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0