trött men nöjd

Trött men nöjd över min dag.

Inte jobbat så mkt.

Imorse när jag var på väg till jobbet ringde de från psyk och sa att de hade fått en avbokning en halvtimme senare till min läkare om jag ville ha den. Vände på bilen och hann precis i tid. Var ett bra möte och vi pratade igenom mina läkemedel och kom fram till att jag inte ska ändra något nu medan jag håller på att gå upp i tid, kanske till hösten.
Hon kommer även sätta upp mig på väntelista till kbt. Känns som det aldrig tar slut men antar att det kan vara bra för mig med all min prestationsångest och min osäkerhet inför min egen person.

Sen jobba några timmar innan det var dags för personalmöte och sen möte med af och fk. Gick också bra.

Även om mötena gick bra så känner jag mig alltid så obekväm i sådana sammanhang, vet liksom inte hur jag ska bete mig eller säga för att det ska bli rätt. Vet inte hur jag ska vara för att vara mig själv.

Kommentarer
Postat av: A

Tyckte också såna möten, där flera personer skulle diskutera mig, var jobbiga. Kändes inte alls bra att vara så i fokus och jag har svårt att verkligen säga vad jag tycker och känner när det är flera personer där som sitter o lyssnar.

Har du många mediciner? Jag har två stycken och hade en tredje tills för några veckor sen då vi satte ut den pga min viktuppgång.

Kram!

2012-05-29 @ 21:42:59
URL: http://annmi.blogg.se/
Postat av: Anni

Det är obekvämt med sådana möten. Jag känner mig alltid liten och osäker i sådana situationer. Har du bra handläggare, tycker du?

Skönt med en genomgång av medicinerna, även om ni inte gör någon förändring just nu. KBT tror jag är jättebra för att lära sig hantera olika situationer i livet.

Jag har förresten en fråga till dig som sakkunnig: Finns det någon övre gräns för vilken ålder kan man kastrera en honkatt? Tänker på riskerna med ingreppet mm.

Kram

2012-05-30 @ 08:46:34
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: My

Jag har varit off ett tag...., så jag har nog en del att ta igen tror jag. Du, jag tror att det kommer ta slut en dag. En dag kommer du få ordning på mycket, och kbt kan nog säkert vara jättebra start eller fortsättning på det du påbörjat. Kämpa vidare nu. KRAMAR!

2012-05-30 @ 19:24:00
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0