ringde tillbaka till psyk

Ringde tillbaka till psyk igår och fick pratat med en annan sjuksköterska som var såå trevlig och såå tillmötesgående. Han lyssnade på det jag sa och sa att han skulle kolla upp allt och ringa tillbaka vilket han gjorde och gav besked om att recepten var ordnat och att jag skulle få en kallelse till en läkare. Känns så skönt och är glad att jag ringde tillbaka.

Har varit ute på en rask 9 km lång runda med min bästis och det var så skönt att riktigt ta ut sig. Nu är det soffan som gäller med top model Australia och naturgodis. Har hyrt Kings Speech och ska se den sen

Kommentarer
Postat av: Helle

Vad skönt Linda!

Njut av godis och film nu, den ska vara riktigt bra, iaf om man får tro maken som fullkomlgt älskade den filmen.



sv: Det har varit en riktigt bra dag hittills, bortsett från tandköttsinflammationen Hugo och sömnbristen från helvetet som ger mig huvudvärk.



Kram

2012-05-12 @ 16:31:06
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: Osynliga bekännelser

Det lönar sig att vara envis. Men det är synd att det ska vara så.

2012-05-12 @ 16:58:52
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com
Postat av: Anni

Vad skönt att det ordnade sig. Vissa personer är helt enkelt på fel plats, som stolpskottet du pratade med tidigare. Jättebra att du ringde igen och att du fick tag i en vettig person. Hoppas att du får en bra läkare nu och får ordning på medicineringen.

Kram

2012-05-12 @ 17:06:46
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0