onsdag

Min matplanering går verkligen åt skogen men försöker styra upp det så bra jag kan. Ingen katastrof än så länge bara alldeles för mkt onyttigheter men det är så svårt att stå emot när det är kakor och godis överallt på jobb. Kan bara inte låta bli det men det blir inte så mkt så ingen ångest över det.

Imorn är en ledig dag och jag har inget planerat. Skulle behöva städa och är det fint väder så behöver trädgården rensas upp, kännder väl inte jättemkt för någotdera. Inte kan jag gå någon långpromenad med vovven heller då hon är sjukskriven ett tag. Min bästis är i Malmö hos sin pojkvän så ingen tur där.
Imorn känns det kanske bättre vem vet det kanske dyker upp något kul.

Kommentarer
Postat av: Helle

sv: Jag har aldrig provat att mindre än en tablett Imovane eller Stilnoct, eftersom det inte alltid fungerar ens med en hel + två Propavan, men jag ska prova 1/2 tablett i kväll, tack för tipset! Det är ju värt ett försök.



Hoppas ngt kul dyker upp i morgon, eller att du får inspiration till städning. Jag ska på ettårskalas med familjen i morgon och innan dess funderar jag på att gå till gymmet, var lääänge sen jag var där. Du kanske kan ta en långpromenad med bra musik i öronen medan vovven vilar därhemma?



Kram

2012-05-16 @ 19:06:19
URL: http://bullochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0