nervöst

Hade som mål idag att äta regelbundet och det har gått ganska bra. Ätit en en del skräp mellan måltiderna men har ändå ätit när jag skulle. Skönt.

Har bokat tid för att kastrera min hund på tisdag och är sååå nervös inför det, vet inte om jag gör rätt. Tänk så går något fel och så dör hon. Hon är ju mitt allt. Funderar allvarligt på att avboka. Vill ha det gjort men vet inte om jag vågar.
Fick totalt bryt igårkväll om det och tog tillslut en Imovane vilket var skönt men det har suttit i hela dagen och somnade och sov i 2 timmar i eftermiddags.

Kommentarer
Postat av: Helle (Neurotisk bulimiker)

Visst är det jobbigt med eftereffekten på sömntabletter!

Hoppas det går bra med vovven och att du kan slappna av lite efteråt.



Kram

2012-05-13 @ 21:04:49
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: Anni

Vad är det för fara med kastreringen tänker du, är hunden gammal? Det skall väl inte vara något farligt ingrepp annars. Det kommer säkert att gå jättebra.

Kram

2012-05-14 @ 08:26:47
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0